Sunday 13 May 2012

minggu ke 2, hari ke 7

hari ni hari terakhir dlm minggu kedua saya berpraktikal. banyak benda baru saya belajar dari sv saya, antaranya tentang tools terbaru atau software2 baru yang digunakan. selain itu saya turut membantu En.Faizar menyiapkan navigation slide untuk multimedia games. Saya juga diperkenalkan dengan seorang staf wanita iaitu Cik zalifah, Beliau adalah student Phd. Cik zalifah sedang menyiapkan assignment beliau mengenai EKMS. Jadi kami boleh berkongsi maklumat tentang EKMS, walaupun tajuk kami berbeza tapi beliau banyak membantu saya memberikan idea. selain itu saya masih melakukan tugasan mengemaskini maklumat pencapaian dan photo event. 

saya juga sedang menyiapkan proposal projek, kerana minggu kelima supervisor akademik akan melihat apa projek yang saya lakukan disini. setakat ini, dengan bantuan En. Faizar saya dapat mengumpulkan maklumat yang diperlukan. saya berharap saya dapat mempelajari lebih dari apa yang saya buat disini.

No comments:

Post a Comment