Thursday 26 April 2012

Hari ketiga(25/4/12) dan Hari keempat(26/4/12)

Hari ketiga

Pada hari ketiga saya masih mengemaskini maklumat pencapaian tapi mengikut peringkat. selain itu saya mula mencari bahan rujukan, maklumat-maklumat mengenai IBM connection. Ini kerana, setelah berbincang dengan en.Faizar mengenai projek yang akan saya lakukan disini, saya diberi idea oleh en.faizar utk buat R&D tentang new solution platform untuk KM portal. En.Faizar mencadangkan saya meneliti dan mengkaji kerberkesanan software IBM connection.
  

Hari keempat

Pada hari keempat pula, En.Faizar mengajar saya bagaiman untuk convert gambar aktiviti PPUiTM dari size yg asal ke size yang kecil dengan menggunakan Photoshop CS3.Dan gambar-gambar itu saya upload ke beberapa social networking yang digunakan oleh PPUiTM dengam menggunakan Posterous.

No comments:

Post a Comment