Monday 23 April 2012

Hari pertama (23/4/12)

Awal pagi iaitu pada  pukul 7.50 saya telah melaporkan diri di PTAR 1, Puan Aznur memberi sedikit info mengenai PTAR dan briefing tentang rules regulations. Puan Aznur juga membawa saya ke bahagian Pengurusan Sistem dan Teknologi Maklumat dan memperkenalkan saya dengan beberapa staff dan juga Encik faizar selaku supervisor saya sepanjang saya berpraktikal disini. Untuk hari pertama En. Faizar berbincang dengan saya serba sedikit tentang kerja dan projek yang akan saya lakukan. Saya diminta untuk mengemaskini maklumat tentang Pencapaian Inovasi dari tahun 2004 hingga tahun 2011. Bagi saya tugasan ini nampak senang tapi bila diteliti balik agak memeningkan kerana maklumat berterabur. En. Faizar juga memberi pendedahan tentang Library 2.0 dan beberapa tools yang lain.

No comments:

Post a Comment